Suchergebnisse

45 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#116. Januar 2004

Task orientation, parental warmth and SES account for a significant proportion of the shared environmental variance in general cognitive ability in early childhood: evidence from a twin study

In: Developmental science, Band 7, Heft 1, S. 25-32

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#28. Oktober 2002

Sibling Relationships and Social‐emotional Adjustment in Different Family Contexts

In: Social development, Band 11, Heft 4, S. 571-590

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#42023

Biosocial Interplay During Elementary School: Pathways Toward Maladaptation in Young Children

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#52022

Biosocial Interplay During Elementary School: Pathways Toward Maladaptation in Young Children

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. Juli 2021

Associations between child theory of mind, mutuality in father‐preschooler dyads, and household chaos

In: Social development, Band 31, Heft 1, S. 212-231

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#72005

Cultural Differences in the Effects of Physical Punishment

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92022

Biosocial interplay during elementary school: pathways toward maladaptation in young children

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1018. Februar 2024

Mother–child similarity during observed interactions: Links with mother and child effortful control

In: Family relations

ISSN: 1741-3729

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1116. September 2014

Maternal Frontal EEG Asymmetry and Chronic Stressors Moderate the Link between Child Conduct Problems and Maternal Negativity

In: Social development, Band 24, Heft 2, S. 323-340

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Juli 1999

'Speak roughly to your little boy'? Sex Differences in the Relations Between Parenting and Preschoolers' Understanding of Mind

In: Social development, Band 8, Heft 2, S. 143-160

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#1320072 Versionen verfügbar

Immigrant families in contemporary society

In: Duke series in child development and public policy

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1429. Januar 2007

Theory of Mind, Self‐worth and the Mother–Child Relationship

In: Social development, Band 16, Heft 1, S. 45-56

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#152. August 2006

A longitudinal behavioral genetic analysis of task persistence

In: Developmental science, Band 9, Heft 5, S. 498-504

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft