Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#121. April 2022

A Scoping Study of United States Extension Professional Competencies

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22021

Overview of a Statewide Extension Strategic Planning Process and Unintended Outcomes

BASE

Aufsatz(elektronisch)#322. September 2020

A Mixed-Methods Evaluation to Measure 4-H STEM Program Quality

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 15, Heft 5, S. 203-219

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#415. Juli 2020

Volunteer Training Needs for Successful 4-H STEM Programs

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 15, Heft 4, S. 97-109

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#528. Oktober 2019

Promoting Healthy Lifestyles for Extension Employees: An Exploratory Study

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#631. Oktober 2017

Assessing the Tennessee Extension Master Gardener Program Using Both County Coordinator and Extension Volunteer Perspectives

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. März 2020

Perceptions of Job Competencies and Mentoring Program Development for Extension Administrative Assistants: A Focus Group Study of Multiple Extension Employee Groups

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. März 2023

An Analytic Needs Assessment for Extension Education: Views from Extension Professionals and Faculty

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Dezember 2022

Aligning Instruction with Extension Professional Competencies for an Enhanced Undergraduate Extension Education Minor

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft