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Buch(elektronisch)#120163 Versionen verfügbar

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In: Konzepte Band 16

In: Konzepte. Ansätze der Medien- und Kommunikationswissenschaft 16

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Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#52019

Politische Partizipation im Medienwandel

In: Politische Partizipation im Medienwandel, S. 9-25

Open Access#62022

Users' Political Motivations in Comment Sections on News Sites

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#107. Juni 2019

Why do we click? Investigating reasons for user selection on a news aggregator website

In: Communications: the European journal of communication research, Band 44, Heft 2, S. 225-247

ISSN: 1613-4087

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Buch(elektronisch)#122019

Politische Partizipation im Medienwandel

In: Digital Communication Research, Band 6

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Aufsatz(elektronisch)#1323. Oktober 2023

Populism and conspiracy theories?; Populistisch und verschwörungstheoretisch?: The representation of the Covid-19 pandemic in right-wing alternative online media; Die Darstellung der Covid-19-Pandemie in rechtsalternativen Online-Medien

In: Publizistik: Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung, Band 68, Heft 4, S. 433-457

ISSN: 1862-2569

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Aufsatz(elektronisch)#1416. Januar 2022

Salient deliberative norm types in comment sections on news sites

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 2, S. 921-940

ISSN: 1461-7315

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Thesis#152012

Alltagsrationalität im Journalismus: akteurs- und organisationsbezogene Einflussfaktoren der Nachrichtenauswahl

In: Kommunikationswissenschaft