Suchergebnisse

21 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#114. April 2009

Quasi-Ties: Directing Resources to Members of a Collective

In: American behavioral scientist: ABS, Band 52, Heft 12, S. 1613-1645

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#519. Oktober 2020

Sensitivity analysis for network observations with applications to inferences of social influence effects

In: Network science, Band 9, Heft 1, S. 73-98

ISSN: 2050-1250

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6August 1999

Erratum: Organizational Culture as a Complex System: Balance and Information in Models of Influence and Selection

In: Organization science, Band 10, Heft 4, S. 514-515

ISSN: 1526-5455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Juni 1999

Organization Culture as a Complex System: Balance and Information in Models of Influence and Selection

In: Organization science, Band 10, Heft 3, S. 253-277

ISSN: 1526-5455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1112. September 2018

IMPLEMENTATION OF EVIDENCE‐BASED PRACTICE IN HUMAN SERVICE ORGANIZATIONS: IMPLICATIONS FROM AGENT‐BASED MODELS

In: Journal of policy analysis and management: the journal of the Association for Public Policy Analysis and Management, Band 37, Heft 4, S. 867-895

ISSN: 1520-6688

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#142014

Social network analysis of the influences of educational reforms on teachers' practices and interactions

In: Soziale Netzwerkanalyse in Bildungsforschung und Bildungspolitik., S. 117-134