Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Februar 2006

Applying the Diagnostic Intervention Model for Fostering Harmonious Interactions between Deaf-Blind Children and their Educators: A Case Study

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 100, Heft 2, S. 91-105

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4April 2003

Toward a Diagnostic Intervention Model for Fostering Harmonious Interactions between Deaf-Blind Children and Their Educators

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 97, Heft 4, S. 197-214

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5April 2003

Contact: Effects of an Intervention Program to Foster Harmonious Interactions between Deaf-Blind Children and Their Educators

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 97, Heft 4, S. 215-229

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#722. Dezember 2014

Effects of changes in life circumstances on interaction and communication in adults with congenital deafblindness and an intellectual disability

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 33, Heft 1, S. 31-44

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1024. August 2016

Fostering Emotion Expression and Affective Involvement with Communication Partners in People with Congenital Deafblindness and Intellectual Disabilities

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 30, Heft 5, S. 872-884

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. September 2014

Applying the Intervention Model for Fostering Affective Involvement with Persons who Are Congenitally Deafblind: An Effect Study

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 108, Heft 5, S. 399-413

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Januar 2010

Interaction Coaching with Mothers of Children with Congenital Deaf-Blindness at Home: Applying the Diagnostic Intervention Model

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 104, Heft 1, S. 15-29

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1324. April 2014

Measuring sustained interaction in adults with deafblindness and multiple disabilities: Development of an observational coding system

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 32, Heft 2, S. 68-76

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15September 2011

Fostering Harmonious Interactions in a Boy with Congenital Deaf-Blindness: A Single-Case Study

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 105, Heft 9, S. 560-572

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft