Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#218. Dezember 2023

Role of Culture in Consumer Marketing: Thematic Trajectories and Theoretical Roots

In: Journal of creative communications

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#419. Juli 2023

Consumer minimalism for sustainability: Exploring the determinants of rental consumption intention

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 2, S. 514-529

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Februar 2022

Millennials' Self-Identity and Intention to Purchase Sustainable Products

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 31, Heft 3, S. 199-210

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft