Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1März 2020

Translation of IT Marketing Texts: Linguistic and Pragmatic Factors

In: Vestnik Volgogradskogo gosudarstvennogo universiteta. Serija 2, Jazykoznanie = Lingustics, Heft 1, S. 167-177

ISSN: 2409-1979

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22018

THEMATIC NEWS IN THE FINAL INFORMATION PROGRAMS «TSN. TIZHDEN» AND «PODROBNOSTI NEDELI» ; ТЕМАТИЧНІ НОВИНИ У ПІДСУМКОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОГРАМАХ «ТСН. ТИЖДЕНЬ» ТА «ПОДРОБНОСТИ НЕДЕЛИ»

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52004

From Library Co-operation to Consortia: Comparing Experiences in the European Union with the Russian Federation

BASE

Aufsatz(elektronisch)#6November 2023

The Artificial Intelligence Ideologeme in the Multimodal IT Marketing Discourse: A Corpus-Assisted Study

In: Vestnik Volgogradskogo gosudarstvennogo universiteta. Serija 2, Jazykoznanie = Lingustics, Heft 5, S. 40-52

ISSN: 2409-1979

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Februar 2021

Machine vs Human Translation in the Synergetic Translation Space

In: Vestnik Volgogradskogo gosudarstvennogo universiteta. Serija 2, Jazykoznanie = Lingustics, Heft 6, S. 89-98

ISSN: 2409-1979

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Open Access#92020

The Technology Of Forming A Future Specialist's Basic Economic Culture

BASE

Aufsatz(elektronisch)#102022

The 'Route from the Varangians to the Greeks': truth or fiction

In: Baltic Region, Band 14, Heft 3, S. 4-27

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft