Die folgenden Links führen aus den jeweiligen lokalen Bibliotheken zum Volltext:
Alternativ können Sie versuchen, selbst über Ihren lokalen Bibliothekskatalog auf das gewünschte Dokument zuzugreifen.
Bei Zugriffsproblemen kontaktieren Sie uns gern.
16 Ergebnisse
Sortierung:
In: Studies in Renaissance literature 5
In: American anthropologist: AA, Band 75, Heft 6, S. 1907-1908
ISSN: 1548-1433
In: American anthropologist: AA, Band 75, Heft 4, S. 1067-1068
ISSN: 1548-1433
In: American anthropologist: AA, Band 74, Heft 3, S. 479-483
ISSN: 1548-1433
Historians and anthropologists have credited the invention of trapping beaver with castoreum bait and steel traps to the Indians of southeastern Canada in the 1790s. However, English trappers in Virginia used this technique before 1728, and the Indians of southeastern Canada were using it by 1756. It is suggested that the widespread adoption of castoreum and steel traps by Northeastern Indians in the 1790's was due to the collapse of the world fur market after the French Revolution.
In: Nueva Sociedad, Heft 236, S. 104-113
ISSN: 0251-3552
In: Academic leadership
ISSN: 1533-7812
Anita Woolfolk Hoy received her BA in Psychology in 1969 and her PhDin Educational Psychology both from the University of Texas at Austin. Sheworked briefly as a school psychologist in Texas, and then joined the facultyin Department of Educational Psychology of the Graduate School of Educationat Rutgers University in 1979. She remained there until 1993 and servedas Chair of the department from 1990 to 1993. Presently she is a Professorin the College of Education at The Ohio State University. Her professionaloffices include Vice-President for Division K (Teaching and Teacher Education)of the American Educational Research Association and President of Division 15 (EducationalPsychology) of the American Psychological Association.
In: International journal of academic research, Band 5, Heft 3, S. 7-10
ISSN: 2075-7107
In: International journal of academic research, Band 4, Heft 6, S. 24-31
ISSN: 2075-7107
In: Lehrbuch
Mit ihrem erzählerischen Ansatz, der klaren Sprache und aktuellen Beispielen gelingt den Autor:innen eine spannende und äußerst praxisorientierte Einführung in die Volkswirtschaftslehre. - Eine einleitende Geschichte zu Beginn jedes Kapitels erleichtert den Zugang zum jeweiligen Thema und hilft, die Inhalte besser im Gedächtnis zu verankern. - Alle vorgestellten Konzepte und Theorien werden durch einprägsame Beispiele aus dem Wirtschaftsalltag veranschaulicht. - In jedem Kapitel sichern vorformulierte Lernziele, Schnelltests, Übungsaufgaben und Hinweise auf Denkfallen den optimalen Lernerfolg. International ausgerichtet und gleichzeitig optimal auf das deutsche Umfeld anwendbar, ist das Buch ein unverzichtbares Grundlagenwerk. In der 3. Auflage neu strukturiert und ergänzt um die Themen Covid-19-Pandemie, Digitalisierung, Marktmacht der IT-Giganten, Gig-Economy und nachhaltiges Wirtschaftswachstum.