Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Februar 2006

Applying the Diagnostic Intervention Model for Fostering Harmonious Interactions between Deaf-Blind Children and their Educators: A Case Study

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 100, Heft 2, S. 91-105

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3April 2003

Toward a Diagnostic Intervention Model for Fostering Harmonious Interactions between Deaf-Blind Children and Their Educators

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 97, Heft 4, S. 197-214

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4April 2003

Contact: Effects of an Intervention Program to Foster Harmonious Interactions between Deaf-Blind Children and Their Educators

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 97, Heft 4, S. 215-229

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Januar 2010

Interaction Coaching with Mothers of Children with Congenital Deaf-Blindness at Home: Applying the Diagnostic Intervention Model

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 104, Heft 1, S. 15-29

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8September 2011

Fostering Harmonious Interactions in a Boy with Congenital Deaf-Blindness: A Single-Case Study

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 105, Heft 9, S. 560-572

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9November 2007

Team Interaction Coaching with Educators of Adolescents who are Deaf-Blind: Applying the Diagnostic Intervention Model

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 101, Heft 11, S. 677-689

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft