3a 3a A Reply to Reddy and Pogge
In: Debates on the Measurement of Global Poverty, S. 86-101
155 Ergebnisse
Sortierung:
In: Debates on the Measurement of Global Poverty, S. 86-101
In: European Union Foreign Policy- and the Global Climate Regime
In: Elderly Care, S. 315-315
In: Inequality and Instability, S. 124-151
In: Vernacular Architecture: Towards a Sustainable Future, S. 111-116
In: Working Lives, S. 184-212
In: European Union Foreign Policy- and the Global Climate Regime
In: Educating the Profession
In: Spillover Effects of China Going Global, S. 239-273
In: Leitbilder for the future of the European Union: dissenting promotors of unity, S. 51-73
In: The ambivalent character of participation: new tendencies in worker participation in Europe, S. 507-520
In: Medicine and Sport Science; Physical Fitness and Nutrition during Growth, S. 27-43
In: Teaching European Citizens: A quasi-experimental study in six countries, S. 19-30
Der Beitrag berichtet die Anlage und Ergebnisse einer Interventionsstudie in 9./10. Klassen zum Thema Europäische Union. Der Wissenzuwachs wird vom Vorwissen, dem kulturellen Kapital des Elternhauses, dem fachspezifischen Selbstkonzept, nicht aber vom Medieneinfluss und demokratischen Klassenklima beeinflusst.
In: Property-Owning Democracy, S. 223-248
In: Opium RegimesChina, Britain, and Japan, 1839-1952, S. 270-289