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Aufsatz(elektronisch)#14. April 2014

The real difference between consumers' perceptions of private labels and national brands

In: Journal of consumer behaviour, Band 13, Heft 4, S. 262-269

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#411. Juli 2017

Systematic response errors in self-reported category buying frequencies

In: European journal of marketing, Band 51, Heft 7/8, S. 1440-1459

ISSN: 1758-7123

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Aufsatz(elektronisch)#59. Juni 2015

Brand image and brand loyalty: Do they show the same deviations from a common underlying pattern?

In: Journal of consumer behaviour, Band 14, Heft 5, S. 317-324

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#7Mai 2013

The Effect of 'Green' Messages on Brand Purchase and Brand Rejection

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 21, Heft 2, S. 105-110

ISSN: 1839-3349

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Aufsatz(elektronisch)#817. Dezember 2015

How do shoppers behave online? An observational study of online grocery shopping

In: Journal of consumer behaviour, Band 15, Heft 3, S. 261-270

ISSN: 1479-1838

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