Search results

77 results

Sort by:

Checking availability at your location

Checking availability at your location

Article(electronic)#3May 25, 2011

Sources, Characteristics and Effects of Mass Media Communication on Science: A Review of the Literature, Current Trends and Areas for Future Research

In: Sociology compass, Volume 5, Issue 6, p. 399-412

ISSN: 1751-9020

Checking availability at your location

Checking availability at your location

Checking availability at your location

Article(print)#62008

Diskurskoalitionen in den Massenmedien

In: Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie: KZfSS, Volume 60, Issue 2, p. 368-398

ISSN: 0023-2653

Checking availability at your location

Book chapter(print)#72008

Medialisierung der Naturwissenschaft in den Massenmedien?: eine themenvergleichende Analyse

In: Medien und Kommunikation in der Wissensgesellschaft, p. 315-325

Article(electronic)#82008

Die neue Freiheit: Revolutioniert das Internet öffentliche Debatten?

In: Fundiert : das Wissenschaftsmagazin der Freien Universität Berlin, Issue 2, p. 42-47

Checking availability at your location

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Article(electronic)#112005

Review: Heinz Bonfadelli (2002). Medieninhaltsforschung. Grundlagen, Methoden, Anwendungen

In: Forum qualitative Sozialforschung: FQS = Forum: qualitative social research, Volume 6, Issue 2

ISSN: 1438-5627

Checking availability at your location

Article(electronic)#122004

Review: Martin Endress (2002). "Vertrauen

In: Forum qualitative Sozialforschung: FQS = Forum: qualitative social research, Volume 5, Issue 2

ISSN: 1438-5627

Checking availability at your location

Article(electronic)#132004

Review: Andreas Lösch (2001). Genomprojekt und Moderne. Soziologische Analysen des bioethischen Diskurses

In: Forum qualitative Sozialforschung: FQS = Forum: qualitative social research, Volume 5, Issue 3

ISSN: 1438-5627

Checking availability at your location

Book chapter(electronic)#152010

Fans und Emotionen

In: Fans: soziologische Perspektiven, p. 109-132