Suchergebnisse

9776 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#461991

Reflective practitioners : a case study in facilitating teacher development in four African primary schools in Cape Town

In: http://hdl.handle.net/11427/14248

BASE

Open Access#471995

From critical education to a critical practice of teaching ; Critical discourses on teacher development

BASE

Open Access#482010

Sustainable Teacher Development Programmes For Effective Teaching In Public And Private Secondary Schools In Abia State, Nigeria

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#512022

Improving schools through teacher development: case studies of the Aga Khan Foundation projects in East Africa

In: Contexts of learning, 11

Bestellen über Zugriff(via Pollux)Bestellen über Zugriff(via Pollux)

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#542010

Sustainable Teacher Development Programmes For Effective Teaching In Public And Private Secondary Schools In Abia State, Nigeria

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#552010

A True Underdog: The Contributions of Professor D. Barry Lumsden to Teacher Development in Higher Education

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#561. Januar 2012

School-Based Teacher Development and Instructional Improvement in University—School Partnership Projects: Case Studies from Hong Kong

In: Global studies of childhood: GSC, Band 2, Heft 1, S. 57-69

ISSN: 2043-6106

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#582022

Teacher development multi-year studies. Using classroom observations to investigate and understand teaching quality: Initial lessons learned

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#602014

Is action research coming of age? The value of a history action research project in professional teacher development

In: http://hdl.handle.net/11189/4617

BASE