Suchergebnisse

40 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#127. April 2023

Spirituality, disability, and quality of life

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 21, Heft 1

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#24. Februar 2021

A Place of Belonging: Including Individuals With Significant Disabilities in Faith Communities

In: Inclusive Practices, Band 1, Heft 1, S. 6-12

ISSN: 2732-4745

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Juli 2022

Examining High-Tech Assistive Technology Use of Students With Visual Impairments

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 116, Heft 4, S. 473-484

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#526. November 2020

Examining peer support arrangements for students with visual impairment

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 40, Heft 2, S. 222-239

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Juni 2006

Including High School Students with Severe Disabilities in General Education Classes: Perspectives of General and Special Educators, Paraprofessionals, and Administrators

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 31, Heft 2, S. 174-185

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Dezember 2005

Increasing Social Interaction among Adolescents with Intellectual Disabilities and Their General Education Peers: Effective Interventions

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 30, Heft 4, S. 179-193

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9September 2022

An Observational Study of Lunchroom Interactions Among Secondary Students With Visual Impairments and Their Peers

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 116, Heft 5, S. 699-710

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102. Mai 2022

How Do Peers Benefit From Peer-Mediated Interventions? Examining Impact Within Secondary and Postsecondary Programs

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 47, Heft 2, S. 72-89

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1115. Juli 2021

Using e-mail as performance feedback to teach paraprofessionals to implement constant time delay with braille words

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 41, Heft 1, S. 169-180

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1218. Februar 2021

Effects of a Collaborative Planning and Consultation Framework to Increase Participation of Students with Severe Disabilities in General Education Classes

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 46, Heft 1, S. 35-52

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1423. Mai 2019

Review of Interventions Supporting Secondary Students with Intellectual Disability in General Education Classes

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 44, Heft 2, S. 103-121

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1519. Februar 2019

Religious and Spiritual Expressions of Young People with Intellectual and Developmental Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 44, Heft 1, S. 37-52

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft