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Aufsatz(elektronisch)#110. August 2023

Restless platformance: How prosumer practices change platform markets

In: Marketing theory, Band 24, Heft 1, S. 45-63

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#21. Oktober 2018

IoT Stories: The Good, the Bad and the Freaky

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 10, Heft 2, S. 24-28

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#416. Oktober 2012

Frustrated Fatshionistas: An Institutional Theory Perspective on Consumer Quests for Greater Choice in Mainstream Markets

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 39, Heft 6, S. 1234-1257

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#71. Dezember 1999

Embeddedness: socialising the "social" construction of ethnicity

In: The international journal of sociology and social policy, Band 19, Heft 12, S. 34-55

ISSN: 1758-6720

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Aufsatz(elektronisch)#8Februar 1995

Exploring Simultaneous Oppressions: Toward the Development of Consumer Research in the Interest of Diverse Women

In: American behavioral scientist: ABS, Band 38, Heft 4, S. 526-536

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#1326. Februar 2015

Refashioning a Field? Connected Consumers and Institutional Dynamics in Markets

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 41, Heft 6, S. 1447-1468

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1414. Oktober 2014

Things Fall Apart: The Dynamics of Brand Audience Dissipation

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 41, Heft 5, S. 1228-1251

ISSN: 1537-5277

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