Suchergebnisse

21 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Juli 2015

Socially Shared Regulation of Learning: A Review

In: European psychologist, Band 20, Heft 3, S. 190-203

ISSN: 1878-531X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Januar 2004

Motivation in Real-Life, Dynamic, and Interactive Learning Environments: Stretching Constructs and Methodologies

In: European psychologist, Band 9, Heft 4, S. 193-197

ISSN: 1878-531X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Januar 2004

The Interplay of Motivational Goals and Cognitive Strategies in a New Pedagogical Culture: A Context-Oriented and Qualitative Approach

In: European psychologist, Band 9, Heft 4, S. 232-244

ISSN: 1878-531X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#527. Dezember 2022

How does technology challenge teacher education?

In: International journal of educational technology in higher education, Band 19, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#711. August 2019

Convergences of Joint, Positive Interactions and Regulation in Collaborative Learning

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 51, Heft 2, S. 229-264

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#929. Februar 2012

Triggers of Students' Efficacious Interaction in Collaborative Learning Situations

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 43, Heft 4, S. 497-522

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Dezember 2022

Sequential Patterns in Social Interaction States for Regulation in Collaborative Learning

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 54, Heft 4, S. 512-550

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132021

Social sensitivity: a manifesto for CSCL research

BASE

Open Access#142021

Social sensitivity: a manifesto for CSCL research

BASE

Open Access#152021

Social sensitivity: a manifesto for CSCL research

BASE