Buch(gedruckt) World Affairs Online2018

Branding the nation, the place, the product

In: Routledge studies in human geography 73

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Origination: the geographies of brands and branding / Andy Pike -- The state branding of U.S. postage stamps for state commemorative years : from heritage, iconography and place to placelessness / Stanley D. Brunn -- Ghostly cities : some notes on urban branding and the imagining of places / Alberto Vanolo -- Becoming Eataly : the magic of the mall & the magic of the brand / Annalisa Colombino -- The on-screen branding and rebranding of identity politics in Cyprus / Costas Constandinides -- Tango argentino as a nation brand / Rita Rieger -- Tourism, nation-branding and the commercial hegemony of nation-building in the post-Yugoslav states / Florian Bieber -- Promoting the nation in Austria and Switzerland : a pre-history of nation branding / Oliver Kühschelm

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12018

Branding the nation, the place, the product

In: Routledge studies in human geography Volume 73

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.